Miesięcznik Społeczno-Kulturalny KREATYWNI (dawniej Mutuus) ISSN: 2564-9583
pozytywni-kreatywni-solidarni | positive-creative-solidarity |позитивная-творческая-солидарность

Fascynacje Tatrami / Sylwester Iżewski (gościnnie)

Piękne chwile spędzone w Tatrach mnóstwo wysiłku strachu ale do przodu powoli i bezpiecznie Piątek- zrobiliśmy piękną pętlę startując od Strążyskiej zachaczajac Siklawe i podejście na Sarnia Skała schodząc na Kalatówki
Sobotę- ruszając o 6:38 z Kuźnic wybraliśmy się przez Boczań w stronę pięknej Hali Gąsienicowej tam po delikatnym śniadaniu  ruszyliśmy ostrym podejściem na Świnicką Przełęcz po zameldowaniu się na Przełęczy zaczęliśmy podejście na Świnice by o 11:22 zameldować się na 2 301m mówią jak sama nazwa wskazuje że jest to Świnia , która utrudnia podejścia dla nas okazała się dnia dzisiejszego łaskawa schodzą ze Świnicy ruszyliśmy Graniami W stronę Kasprowego Wierchu zaliczając po drodze Beskid leżący na wysokości 2 012m dzisiejszy dzień w Tatrach był dla nas nowym doświadczeniem i przełamaniem swoich barier dziękuję chłopaki za wspólną wspinaczkę myślę że to będzie nasza pasja i kolejne szczyty przed nami  jeszcze mamy jutro może wpadnie jakiś wschodzik słońca.

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe. za: https://www.facebook.com/sylwester.izewski/posts/pfbid027C4CLrEyND4Vz9HNMV6aSaFGbkJupnZmmjaingruDGw1to5wzw2Hds1YAWfoRx2hl